Mike Tyson Cytaty

niedziela, 13 marca 2011

Jestem cholernym paskudnym karłem. Wyglądam jak hydrant

 Kiedy myślę o kobietach, z którymi spałem, dochodzę do wniosku, że musiały polecieć na moje pieniądze, ponieważ ja sam nie chciałbym się ze sobą spotykać

"[Do Lewisa] Powiedziałem kilka ostrych rzeczy, po prostu dla podgrzania atmosfery, ale nie znaczy to, że jestem niedelikatny. Znałem cię od kiedy skończyłeś 16 lat - ty wiesz, że cię kocham. Jesteś mistrzem"

"Staram się przyłożyć w sam czubek nosa, ponieważ chcę wbić kość w sam mózg."

"Chcę po prostu zwyciężać ludzi i ich dusze."

"Kiedy byłem w więzieniu, otaczałem się tymi wszystkimi mądrymi książkami. Te pierdoły Tołstoja - ludzie nie powinni tego czytać."

"Nie jestem już tą samą osobą, która odgryzła tamtemu kolesiowi ucho."

"Jestem marzycielem. Muszę marzyć i sięgać gwiazd, a jeśli jakiejś nie dostanę, zabieram garściami chmury."

"Chcę wyrwać mu serce i nakarmić nim Lennoxa Lewisa. Chcę zabijać ludzi. Chcę rozrywać ich brzuchy i zjadać ich dzieci."

 "Czasami wydaje mi się, jakbym nie pasował do tego społeczeństwa."

"Mam kłopot, ponieważ jestem nieco arogancki. Wielu ludzi nie lubi samych siebie, ja za to jestem w sobie kompletnie zakochany."

"Moją największą słabością jest czułość. Jestem zbyt czułą osobą."

"Czułem jak jego tkanki mięśniowe załamują się od mojej siły. To absurdalne, że ci śmiertelnicy w ogóle próbują wkroczyć do mojego świata."

 "Nazwał mnie gwałcicielem i odludkiem. Nie jestem odludkiem."

"Myślę, że wezmę kąpiel w jego krwi."

"Nie leży w moich intencjach zafascynowanie świata moją osobowością."

"Każdy ma jakieś plany... dopóki mu ktoś nie przyłoży."

Chomikuj - Znajdź to czego nie znajdziesz nigdzie

0 komentarze:

Blog Archive